Home » , , , » Βουλή των Ελλήνων…Ένα τεράστιο μαντρί…

Βουλή των Ελλήνων…Ένα τεράστιο μαντρί…

Written By Αόρατος on 18 Ιανουαρίου 2013 | 7:13 μ.μ.

Παρακολουθώντας την συζήτηση στη Βουλή, για την παραπομπή του κ. Παπακωνσταντίνου, μου δημιουργήθηκε ένα και μοναδικό ερώτημα:

Γιατί δεν αντέδρασε κανένας βουλευτής της συγκυβέρνησης, στην παρακάτω δήλωση του κ. Βενιζέλου;
"Μου λέτε γιατί πήρα αντίγραφο της λίστας στο σπίτι μου. Γιατί να μην το πάρω; Μήπως δεν έχω ψηφιακή φωτοτυπία των αμυντικών σχεδίων της χώρας από τη θητεία μου στο Yπ. Άμυνας; Βεβαίως και έχω. Πώς πήγαινα στο ΚΥΣΕΑ και στο ΝΑΤΟ;"

 Είναι εκπληκτικό το πόσο γρήγορα επιβεβαιώνεται η κρίση της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών, ότι η Βουλή αποτελείται από "πρόβατα"… Από ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να βγαίνουν στα ΜΜΕ και να αυτοαποκαλούνται "πατριώτες" και "υπεύθυνοι"…

Αλήθεια, πόσο περήφανος για τη νοημοσύνη του νοιώθει ένας βουλευτής, που ΔΕΝ ψήφισε τον κ. Βενιζέλο, μετά από την παραπάνω δήλωση;

 Δεν νομίζω ότι υπάρχουν περιθώρια για εξηγήσεις και δικαιολογίες εκ μέρους των βουλευτών της Συγκυβέρνησης για τη στάση τους. Δεν νομίζω ότι μπορεί να δικαιολογηθεί η ΜΗ-αντίδραση της Δικαιοσύνης.

 Καλύτερο παράδειγμα "ποιότητας λειτουργίας" των θεσμών στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσαμε να έχουμε. Οι ποινικές ευθύνες πολιτικών, μεταφράζονται ως πολιτικές διώξεις και ως πολιτικές ευθύνες.

Η Ιστορία θα δείξει ότι η ταφόπλακα για την Ελλάδα και την κοινωνία της, ήταν η συνέχιση της Συγκυβέρνησης, μετά από την ψηφοφορία της Πέμπτης.


Share this article :

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MagazinoS - All Rights Reserved
Η αναπαραγωγή - αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρης ανάρτησης όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και ενθαρρύνεται. Με την καλόπιστη και ρητή αναφορά της πηγής.. MagazinoS